Special education and communication. A new glance at teaching practices
Based on the author's experience in special education, this text is centered in presenting the project: "educommunication practices. Its impact in understanding the subjects that interact in teaching-learning situations". It's purpose is to research, in the context ofcomplex thou...
Guardado en:
| Autor principal: | Divito, María Isabel |
|---|---|
| Formato: | Artículo publishedVersion Artículo revisado por pares |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad de Antioquia
2009
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | http://aprendeenlinea.udea.edu.co/revistas/index.php/revistaeyp/article/view/6025 http://biblioteca.clacso.edu.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=co/co-062&d=article6025oai |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Teaching for Understanding with technology
por: Wiske, Martha Stone
Publicado: (2005) -
Debating special education
por: Farrell, Michael, 1948-
Publicado: (2010) -
Teaching for understanding : linking research with practice /
Publicado: (1998) -
Leer y comprender en las clases de Geografía
por: Nin, María Cristina -
Las prácticas de enseñanza y la comprensión de conceptos en la asignatura "Estabilidad" en carreras de ingeniería de la UTN-FRSF
por: Ferrando, Romina Vanesa
Publicado: (2019)