Impacts of the workshops, qualifying and mediation of multipliers and sessions with users of digital inclusion programs in Brazil: an assessment from a multivariate analysis
This article aims ats evaluating the results of the process of digital inclusion among the supposedly included users of digital inclusion points, promoted by programs and projects of the Government and its partners, after having gone through qualification processes, workshops and other forms of medi...
Guardado en:
| Autores principales: | Medeiros Neto, Benedito; Consultant for Digital Inclusion, the Ministry of Communications, Miranda, Antonio; Doctor of Science in Communication / USP and Professor in the CID / University of Brasilia. Director of the National Library in Brasilia. |
|---|---|
| Formato: | Artículo Artículo revisado por pares publishedVersion |
| Publicado: |
Ediciones Complutense
2012
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.ucm.es/index.php/RGID/article/view/37426 http://biblioteca.clacso.edu.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=es/es-019&d=article37426oai |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
El modelo 1 a 1 en las escuelas secundarias. Un estudio a partir de la experiencia de las provincias de Entre Ríos, Formosa y Misiones. 16H362
por: Spasiuk, Gisela Elizabeth, et al.
Publicado: (2013) -
Inclusión digital educativa : La política pública en escuelas bonaerenses
por: Saintout, Florencia
Publicado: (2017) -
Discapacidad, justicia y estado : barreras y propuestas /
Publicado: (2014) -
La cuestión de los usos tecnológicos : Dimensiones materiales y simbólicas en procesos de inclusión digital
por: Fernández Massara, María Belén
Publicado: (2017) -
Políticas sociales, inclusión y desigualdad: Experiencias de destinatarios de un programa de economía social
por: Iucci, Matías José
Publicado: (2018)