The teaching-learning process in ubiquitous and university contexts. Three case studies
In this article, we aim to identify the components of the learning-teaching process for foreign languages that better adapt themselves to different teaching environments (face-to-face and online) with the objective of observing how the optimization of different methodological strategies can result i...
Guardado en:
| Autores principales: | Jaimez-González, Carlos; Universidad Autónoma Metropolitana, Vargas-Rodríguez, Rodrigo; Universidad Autónoma Metropolitana |
|---|---|
| Formato: | Artículo publishedVersion |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2017
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/17341 http://biblioteca.clacso.edu.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=ar/ar-001&d=article17341oai |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Visual web editor for HTML, CSS and JavaScript to support teaching
por: Jaimez-González, Carlos, et al.
Publicado: (2017) -
The teaching-learning process in ubiquitous and university contexts. Three case studies
por: Setién Burgues, Ana, et al.
Publicado: (2017) -
Definición de lenguajes específicos del dominio para la generación de sitios web de instituciones escolares
por: Zaldua, Analia Magdalena, et al.
Publicado: (2023) -
Adaptive gamification of citizen science projects
por: Dalponte Ayastuy, María Nieves, et al.
Publicado: (2022) -
Gu�ia para el dise�no y elaboraci�on de p�aginas web en Dreamweaver 4
por: Sosa Flores, Miguel
Publicado: (2006)