In-service teacher training policies with digital inclusion: the province of Mendoza and the Escuelas de Innovación plan (2011-2015)
National e-inclusion policies require a great effort and coordination of different areas of the State which articulate issues related to education, technology and teaching labor, among others. In a federal country like Argentina, the provinces take on a greater role in this process as they are in ch...
Guardado en:
| Autores principales: | Marchetti, Braian, Porta Vazquez, Luis Gabriel |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
IRICE (CONICET-UNR)
2023
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://ojs.rosario-conicet.gov.ar/index.php/revistairice/article/view/1673 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
La articulación entre los niveles de definición de la política educativa en Argentina. La experiencia del plan de capacitación docente Escuelas de Innovación (2011–2015)
por: Marchetti, Braian, et al.
Publicado: (2022) -
Hacia la inclusión digital : enseñanzas de Conectar Igualdad
por: Kliksberg, Bernardo, 1940-
Publicado: (2015) -
Desafíos de la inclusión digital en Argentina : una mirada sobre el Programa Conectar Igualdad
por: Benítez Larghi, Sebastián -
Políticas de inclusión digital en escuelas
por: González, Leonardo Julio, et al.
Publicado: (2015) -
Cognitive Approach in the Digital Inclusion Point in Bahia’s Towns: Methodologic Theoretical Framework
por: Coelho Neves, Barbara
Publicado: (2009)