Becoming of the path of practice in virtual environments of university professors in mathematics
In this article are shared reflections on the re-configuration of the training instances for the teaching practice in Mathematics in the year 2020. The set of University Teachers’ Training in Mathematics careers of the State Universities of Argentina is considered (amounting to 30), counting on the...
Guardado en:
| Autores principales: | Sgreccia, Natalia Fátima, Ciccioli, Virginia, Mengarelli, María Sol |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
IRICE (CONICET-UNR)
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://ojs.rosario-conicet.gov.ar/index.php/revistairice/article/view/1439 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
DIDACTIC PROPOSAL FOR TEACHING PHYSICS BY EXPERIMENTATION: DEVELOPMENT OF PRACTICAL AGRONOMY ACTIVITY IN A VIRTUAL ENVIRONMENT
por: Valentinuzzi, María Cecilia, et al.
Publicado: (2021) -
¿Es la educación en entornos virtuales una utopía que despierta un desafío para la formación docente inicial?
por: Guillen, Alejandra Isabel
Publicado: (2011) -
¿Es la educación en entornos virtuales una utopía que despierta un desafío para la formación docente inicial?
por: Guillen, Alejandra Isabel
Publicado: (2011) -
ASSESSMENT AND USE OF RESOURCES IN AN EXTENDED CLASSROOM EXPERIENCE IN FIRST-YEAR MATHEMATICS AT UNIVERSITY LEVEL
por: Gibelli, Tatiana
Publicado: (2019) -
Acercamiento a la educación virtual: el caso del Taller de Lectura y Escritura I de la Facultad de Periodismo y Comunicación Social, UNLP
por: Inchaurrondo, Nicolás
Publicado: (2021)