Storyboard of schooling in times of pandemic: effects and regulations on remote pedagogical work
The COVID-19 pandemic disrupted the preview of the actions of pedagogical work both at the level of official agencies and, especially, of schools and teachers. The school and the domestic times exploded and overlapped, dismantling the initial storyboard. The pandemic and the compulsive virtualizatio...
Guardado en:
| Autor principal: | Villagran, Carla Andrea |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
IRICE (CONICET-UNR)
2022
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://ojs.rosario-conicet.gov.ar/index.php/revistairice/article/view/1381 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Neoliberalismo y subjetividad: el nuevo malestar
por: Ibarra Ibáñez, Argelia Noemí
Publicado: (2021) -
Production of subjectivity and teaching work. The plots of distress at school.
por: Lagatta, Silvana
Publicado: (2020) -
El malestar en la cultura en la actualidad
por: Campodónico, Nicolás -
El malestar en la cultura en la actualidad
por: Campodónico, Nicolás
Publicado: (2017) -
La práctica en la institución: síntoma y demanda
por: Campodónico, Nicolás Matías
Publicado: (2016)