Co-training and supervision in the training of professionals:: reflections from the classroom
In this article, we delve into the teaching of professional practice in Social Work, considering the unique characteristics of the training program that connects students with professors in charge of pedagogical supervision and co-training professionals. This relationship, which requires agreements...
Guardado en:
| Autor principal: | Bustos, Romina |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Rosario. Facultad de Ciencia Política y Relaciones Internacionales. Escuela de Trabajo Social
2024
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://catedraparalela.unr.edu.ar/index.php/revista/article/view/436 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Pre-professional practices in psychopedagogical training Review, supervision, or co-vision?
por: Barilá , María Inés
Publicado: (2024) -
De prácticas, afectos y saberes en la formación profesional del Trabajo Social. El rol de la supervisión académica
por: Rubio, Raquel
Publicado: (2020) -
The use of Reflective Team in supervision for training integrative psychotherapists
por: García-Fernández, Patricia
Publicado: (2022) -
De las conferencias a los trabajos prácticos supervisados. Aprender el oficio de asistente social en la Escuela de Servicio Social de Santa Fe en los años ’40 y ’50
por: Vallejos, Indiana
Publicado: (2025) -
Training counselling supervisors : strategies, methods, and techniques /
Publicado: (1999)