Resignifying Comprehensive Sexual Education from Social Work
This article aims to describe prejudices and social imaginary in the implementation of Comprehensive Sexual Education (ESI) through adherence to the Law 26150/06 in the province of San Juan, starting in 2018. We set out to identify how the interviewees conceive sexuality in relation to their social...
Guardado en:
| Autores principales: | Ivanoff, María Fernanda, Muñoz Rubia, Idania Macarena, Ortiz Martín, Carla Daniela |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Rosario
2020
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://perspectivasrcs.unr.edu.ar/index.php/PRCS/article/view/380 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Everyday bias : identifying and navigating unconscious judgments in our daily lives /
por: Ross, Howard J.
Publicado: (2014) -
Comprehensive Sex Education in State Schools in San Juan: Current Tensions and Meanings
por: Oliver Brao, María Eugenia, et al.
Publicado: (2022) -
Los prejuicios de género no se rinden
por: D'Adamo, Orlando, et al.
Publicado: (2014) -
Estudio del prejuicio sutil y manifiesto hacia los villeros
por: Müller, Mariela, et al.
Publicado: (2015) -
El desafío de ser único sobreviviente en tiempos de Heródoto y en la actualidad
por: Flores de Tejada, Emilia