Empowered and accessibilited:: an income key for the feminism world
In this article we are proposing to socialize and reflect about the experience of the extension project “Empowered and accessibilited: an income key for the feminism world”, managed and composed by students from Social Work School (FTS), of National University of Entre Rios (UNER). Over th...
Guardado en:
| Autores principales: | Ferreyra, Ana, Tabares, María Eva, Vieytes, Jazmín |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Rosario
2020
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://perspectivasrcs.unr.edu.ar/index.php/PRCS/article/view/175 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Entre "siempre estuve sola" y "tomé coraje y fui a la Asociación": recuperación de las experiencias de embarazo, parto y crianza de sus hijos de seis madres Sordas de la ciudad de Santa Fe
por: Ferreyra, Maribé
Publicado: (2019) -
La Educación Superior como universo posible para las personas sordas. La experiencia de los Sordos en la Universidad Nacional del Litoral, durante el período 2005 - 2010. Un estudio en la Facultad de Arquitectura, Diseño y Urbanismo
por: Ariño, Rosana Verónica
Publicado: (2021) -
Signs of hope : deafhearing family life /
por: West, Donna
Publicado: (2012) -
Educating deaf students from research to practice /
por: Marschark, Marc
Publicado: (2002) -
How deaf children learn what parents and teachers need to know /
por: Marschark, Marc
Publicado: (2012)