Critical extention and functional integration of teaching practices of Portuguese as a regional integration language in a social management school
This article seeks to reflect upon and analyze, through an incipient systematization of experiences, the learning experience of students from a social management school on the outskirts of Rosario. The project of CSU "Portuguese and integration" of the Languages Program of the UNR, seeks t...
Guardado en:
| Autores principales: | Ricciardi, Natalia, Rubio Scola, Virginia, Capeletti, Dalila, Camargo Angelucci, Thalita, García Giménez, Pablo |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Rosario
2020
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://perspectivasrcs.unr.edu.ar/index.php/PRCS/article/view/174 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Analysis of linguistic ideologies around Portuguese and its regional dimension in the discourse of Argentine high school Portuguese teachers
por: Rubio Scola, Virginia Irene, et al.
Publicado: (2023) -
Curricularizar la extensión universitaria : La integralidad de las funciones: investigación, docencia, extensión
por: Elsegood, Liliana, et al.
Publicado: (2020) -
Systematization of experience of the Youth Forum for an integrated Latin America, a space for intercultural dialogue in the Rosario’s city
por: Capeletti, Dalila Emilse
Publicado: (2019) -
Diagnóstico participativo como herramienta para la integralidad de funciones universitarias
por: Teijón, Ivana, et al.
Publicado: (2024) -
La construcción de conocimiento y la integralidad de funciones en la agenda actual de la extensión universitaria
por: Zabaleta, Verónica
Publicado: (2018)