Accompanying the return: An experience of group feedback in formative assessment
The years of the COVID 19 pandemic determined a before and an after for the educational field which led to the challenge of returning to face-to-face courses in 2022. That year, students who carried out distance learning for two years, in the isolation of their homes, without having previously atten...
Guardado en:
| Autor principal: | Chemelli, Florencia |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Arquitectura, Planeamiento y Diseño | Universidad Nacional de Rosario
2024
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://www.ayp.fapyd.unr.edu.ar/index.php/ayp/article/view/495 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Formative assessment: reflections on inclusive education
por: Cornejo Pino, Camila, et al.
Publicado: (2024) -
Tres herramientas virtuales para el aprendizaje colaborativo y la evaluación formativa
por: Schmidt, Karina Inés, et al.
Publicado: (2022) -
Enrich feedback to consolidate learning
por: Lima Silvain, Graciela
Publicado: (2017) -
Meaningful learning experiences through dramatic play
por: González García , Javier
Publicado: (2021) -
Una práctica de evaluación alternativa aplicada a una asignatura de las ciencias de la administración
por: Franchini, Noelia Beatriz, et al.
Publicado: (2023)