Efectos de la repetición de tareas: redistribuir los recursos atencionales para optimizar la producción
In the field of teaching English as a foreign language there has been a growing tendency towards adopting communicative teaching methods. Likewise, the current state curricula in Argentina propose using a task-based approach to teaching English. In this context, there is an increasing need for answe...
Guardado en:
| Autor principal: | Berardo, Eliana |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Anales de Lingüística
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/analeslinguistica/article/view/4588 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
LOS ASPECTOS HISTÓRICO-LIBIDINALES EN LOS NIÑOS CON DIFICULTADES ATENCIONALES
Publicado: (2006) -
LOS ASPECTOS HISTÓRICO-LIBIDINALES EN LOS NIÑOS CON DIFICULTADES ATENCIONALES
por: Gisela Untoiglich
Publicado: (2006) -
L2 intelligibility and comprehensibility: trying out new measurements with AEPI
por: Kickhöfel Alves, Ubiratã, et al.
Publicado: (2021) -
Características de la producción simbólica de niñas y niños con dificultades atencionales
por: Analía Wald, et al.
Publicado: (2025) -
The Mirror or "what is a question?": A pedagogic narrative in Deleuzian terms
por: Rodriguez, Gonzalo Santiago
Publicado: (2020)