Educational Policy Guidelines in relation to Teacher Training. : Construction of the teaching role, teaching and training models.
Este proyecto pretende abordar la problemática de la Formación y capacitación docente inicial y en servicio a partir de un análisis comparativo de las demandas de formación docente planteadas en el Proyecto de Escuela Secundaria 2030 (Res. 330/17) y el Marco Referencial de las Capacidades Profesiona...
Guardado en:
| Autores principales: | Comastri, Marcela, Hodar, Elida Lourdes |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Cuyo, Facultad de Filosofía y Letras, Instituto de Ciencias de la Educación
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/encuentroE/article/view/4818 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
THE PLACE(NESSLESS) OF PEDAGOGY AND DIDACTICS IN THE TEACHER TRAINING
por: Araújo, Osmar Hélio, et al.
Publicado: (2017) -
A proposal for biology teaching: a training program for public school teachers.
por: Demonte, A., et al.
Publicado: (2001) -
Teacher training literacy teachers: the prospect of alfabetizar. Letrando-advances and challenges
por: Alves, Vera Souto
Publicado: (2017) -
How to educate in transversality without losing direction. Teacher training in Geography as a space for teaching and learning
por: Leduc, Stella Maris, et al.
Publicado: (2025) -
How to educate in transversality without losing direction. Teacher training in Geography as a space for teaching and learning
por: Leduc, Stella Maris, et al.
Publicado: (2025)