The identity of the teaching activity: building a participatory action research experience
This is a review of a pedagogical experience in the framework of the university chair Identity and Teaching Profession developed under the modality of Participatory Action Research (PAR), with fourth-year students from the educational bachelor in Biology, Physics and Mathematics, from the Faculty of...
Guardado en:
| Autores principales: | Oudin, Alicia Mónica, Báez, María Fernanda, Giménez, María Claudia |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Cuyo, Facultad de Filosofía y Letras, Instituto de Ciencias de la Educación
2020
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/encuentroE/article/view/4306 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
The configuration of our teaching work in pandemic times. : An experience of Participatory Action Research in the Province of Misiones
por: Oudin, Alicia Mónica, et al.
Publicado: (2021) -
Ação-reflexão-ação processo de formação continuada de professores desafios ãorganização de trabalho coletivo.
por: Gomes Lima, Paulo
Publicado: (2018) -
Etnografías críticas de acción participativa : Propuesta por la confluencia de la etnografía y las metodologías de investigación acción participativa
por: Paño Yáñez, Pablo -
The functions of teaching, researching and connecting links between the University and its context, integrated in a curricular innovation experience in the career of Educational Sciences.
por: Curetti, Silvana Andrea, et al.
Publicado: (2021) -
Etnografías críticas de acción participativa : Propuesta por la confluencia de la etnografía y las metodologías de investigación acción participativa
por: Paño Yáñez, Pablo
Publicado: (2022)