Deep Blue as metamorphic writing and re-writing of polyrhythmicities: A philosophical performance as a radical counter-pedagogy to the academy-form
There are many possible connections between Deleuze's thinking and the field of education. And even more so if we assimilate the dimension of learning as an implication and complication inherent to the exercise of thinking, such as the invention of non given relations between heterogeneous enti...
Guardado en:
Autor principal: | Wiedemann, Sebastian |
---|---|
Formato: | Artículo revista |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Centro de Investigaciones Interdisciplinarias de Filosofía en la Escuela (CIIFE)
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/saberesypracticas/article/view/3547 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
La construcción de los espacios de performance en la oda 13 de Baquílides
por: Cardozo, Pablo Alejandro
Publicado: (2022) -
Una celebración permanente. Función social del texto poético en la construcción de la memoria e identidad colectiva en la Ol. 10 de Píndaro.
por: Cardozo, Pablo
Publicado: (2021) -
Una celebración permanente. Función social del texto poético en la construcción de la memoria e identidad colectiva en la Ol. 10 de Píndaro.
por: Cardozo, Pablo
Publicado: (2021) -
DAMNED BODIES. PHILOSOPHY, WRITING, AND RACIALIZATION
por: De Oto, Alejandro, et al.
Publicado: (2016) -
DAMNED BODIES. PHILOSOPHY, WRITING, AND RACIALIZATION
por: De Oto, Alejandro, et al.
Publicado: (2016)