Digital social networks in the development of high school students’ critical thinking
This text presents an inquiry about the pedagogical possibilities of the use of ICT for the development of critical thinking in secondary school students. The practice was supported by the use that students make of technological devices to apply an argumentation strategy in the area of social scienc...
Guardado en:
| Autores principales: | Carvajal, Cindy, Zambrano, Juan |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/34464 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Entre el teatro y la red: la performance, el actor y el personaje en el análisis de "Feizbuk": (o la puesta en escena de lo performático en la era digital)
por: Verniers, María Sol, et al.
Publicado: (2011) -
Entre el teatro y la red: la performance, el actor y el personaje en el análisis de "Feizbuk"
por: Verniers, María Sol
Publicado: (2011) -
Construcción de subjetividad en la cultura del facebook: Entramado vínculos entre lo público y lo privado
por: Ciriza, María Leticia
Publicado: (2014) -
Healthy learning modalities and thought authorship: a case study in the use of ICTs in schools
por: Fernández, María Luján
Publicado: (2024) -
The sociocultural perspective applied to mobility and road safety: a case study through social networks
por: Parra Contreras, Pilar
Publicado: (2014)