An analysis of teachers’ digital competences in the province of Misiones: the challenge of the new literacy
This paper is part of one of the lines of research and development defined in a collaboration agreement between the province of Misiones, Argentina and the University of La Rioja, Spain. The main objective is the analysis of digital literacy in both teachers and students to establish a starting matr...
Guardado en:
| Autores principales: | Sánchez-Cruzado, Cristina, Bonetti, Sandra, Sánchez-Compaña, María Teresa, Campión, Raúl Santiago |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/34459 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Digital competence and attitudes towards ICT after virtuality in pandemic
por: Chiecher, Analía Claudia
Publicado: (2024) -
Teaching digital competence in Regular Basic Education
por: Carrera Sánchez, José Rosvel, et al.
Publicado: (2024) -
Competences of university students in the digital age: new teaching challenges.
por: Cabrera Castiglioni, Magela
Publicado: (2018) -
Postura de practicantes docentes acerca del uso de las TIC y los estereotipos de género en los jardines de infantes
por: Gavriloski, Marko -
Postura de practicantes docentes acerca del uso de las TIC y los estereotipos de género en los jardines de infantes
por: Gavriloski, Marko, et al.
Publicado: (2021)