Senses, practices, and regulations associated with the inclusion of complementary virtual classrooms in FACSO (UNICEN)
In this work we analyze the practices and meanings built by teachers who work with complementary virtual classrooms at the Faculty of Social Sciences (UNICEN). The research methodology is qualitative, and the data collection techniques are observation inside the virtual campus and the analysis of wr...
Guardado en:
| Autores principales: | Torregiani , Florencia, Alonso, Exequiel |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/32117 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
El uso del Google Classroom como complemento de la capacitación presencial a docentes de nivel primario
por: Kraus, Germán, et al.
Publicado: (2019) -
The research process as construction and adjustment of a virtual classroom analysis model
por: Porro, Juana Nieves
Publicado: (2022) -
Communicational strategies to promote virtual classroom interactions
por: Flores, Paula, et al.
Publicado: (2012) -
La evaluación de aulas virtuales para la mejora de los procesos de aprendizaje
por: Fernández, María Graciela, et al.
Publicado: (2022) -
Analysis of virtual classrooms based on the 'medium' as a semiotic-pedagogical factor
por: Porro, Juana
Publicado: (2023)