E-learning in Argentine Higher Education Quality assessment model based on the contribution of key referents
Nowadays, the need to establish systems of accreditation and assurance of educational quality for online educational programs is widely recognized. In addition, it is found that the instruments and mechanisms currently used to evaluate do not provide a thorough evaluation and, consequently...
Guardado en:
| Autor principal: | Pontoriero, Francisco Augusto |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/32116 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Tendencias de la evaluación del e-learning
por: Ferreyra, Patricia Mariana
Publicado: (2015) -
De la correspondencia al e-learning. Historia de la FEDEV
por: Bonfill, Clara
Publicado: (2015) -
Gestión de proyectos e-learning
por: Roldán, David
Publicado: (2011) -
Specifying quality characteristics and attributes for E-Learning sites
por: Covella, Guillermo Juan, et al.
Publicado: (2002) -
Propuesta para el dictado de la materia Lógica para Ciencias de la Computación bajo la modalidad B-Learning
por: Fracchia, Claudia Carina, et al.
Publicado: (2005)