Digital knowledge and higher education. Curricular challenges for the inclusion of ICT in teaching-learning processes
This paper analyzes the role of technology and some communicative artifacts in the university school context. It is what, recently, has been called digital knowledge and that is related to the capacities of subjects to administer, manage and use digital devices and narratives in academic and profess...
Guardado en:
| Autores principales: | Lara Rivera , José Alejandro, Grijalva Verdugo, Abel Antonio |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/32114 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Incidence of a hypermedia educational material on the Teaching and Learning of Mathematics
por: Río, Laura Sombra del, et al.
Publicado: (2019) -
Las Redes Sociales: herramienta de alfabetización mediática de la prensa digital
por: Caldera-Serrano, Jorge; Universidad de Extremadura, et al.
Publicado: (2012) -
54 años de televisión en Villa María : el fenómeno televisivo educativo y la convergencia digital
por: Toribio, Lorenzo
Publicado: (2018) -
54 años de televisión en Villa María : el fenómeno televisivo educativo y la convergencia digital
por: Toribio, Lorenzo
Publicado: (2018) -
Experience to use of ict in the teaching-learning in virtual environments of algebra
por: Acosta, Julio César, et al.
Publicado: (2021)