Communicational strategies to promote virtual classroom interactions
The current article analyses the interaction processes that occurs in the virtual classroom. The analysis is based on the revision of communication and multibehavioural semiotics theoretical models. The purpose is to propose communicational strategies that favour the building of knowledge. The objec...
Guardado en:
| Autores principales: | Flores, Paula, Sánchez Waipan, Rocío |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2012
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/3011 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
The research process as construction and adjustment of a virtual classroom analysis model
por: Porro, Juana Nieves
Publicado: (2022) -
El uso del Google Classroom como complemento de la capacitación presencial a docentes de nivel primario
por: Kraus, Germán, et al.
Publicado: (2019) -
English language and collaborative learning in a virtual classroom
por: Lombardozzi, Loana
Publicado: (2021) -
La evaluación de aulas virtuales para la mejora de los procesos de aprendizaje
por: Fernández, María Graciela, et al.
Publicado: (2022) -
Analysis of virtual classrooms based on the 'medium' as a semiotic-pedagogical factor
por: Porro, Juana
Publicado: (2023)