The use of virtual tools in the teaching of history at the university
For some years now, education has been traversed by the introduction of virtual platforms that supplement classroom training and help customize the blended learning model. Such model is intended to change traditional education, which places the teacher in the role of the only agent...
Guardado en:
| Autores principales: | Fucili, Eliana, Masi, Alejandra, Terranova, David |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2020
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/27455 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
El uso del Google Classroom como complemento de la capacitación presencial a docentes de nivel primario
por: Kraus, Germán, et al.
Publicado: (2019) -
La evaluación de aulas virtuales para la mejora de los procesos de aprendizaje
por: Fernández, María Graciela, et al.
Publicado: (2022) -
Scientific Studies on Literacy and Digital Literacy Indexed in Scopus: A Literature Review (2000-2013)
por: Scopus, et al.
Publicado: (2015) -
Analysis of virtual classrooms based on the 'medium' as a semiotic-pedagogical factor
por: Porro, Juana
Publicado: (2023) -
Accesibilidad web: conceptos, mitos y evaluaciones en la educación universitaria
por: Porro, Juana, et al.
Publicado: (2018)