Software implementation in the engineering teaching: an experience at the National Technological University Venado Tuerto Regional
The results of a 3-year (2016-20018) research Project, on the application of the SolidWorks® software package in the areas of mechanics, heat and fluids and electromagnetism of the Electromechanical Engineering of the Venado Tuerto Regional Faculty of the National Technological University, Argentina...
Guardado en:
| Autores principales: | Giraudo, Germán, Papa, Mara, Mancinelli, Beatriz, Clérici, Lucas, Prevosto, Leandro |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2018
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/22994 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Implementación de software en la enseñanza de ingeniería: una experiencia en la Universidad Tecnológica Nacional Facultad Regional Venado Tuerto - Argentina
por: Giraudo, Germán; Universidad Tecnológica Nacional, et al.
Publicado: (2018) -
What Is Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)?
por: Koehler, Matthew J.; Universidad del Estado de Michigan, et al.
Publicado: (2015) -
What Is Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)?
por: Koehler, Matthew J., et al.
Publicado: (2015) -
"Integration of Digital Tools in Technical-Vocational Education: Teacher Training and Pedagogical Challenges
por: Gamboa, Elizabeth Guadalupe, et al.
Publicado: (2025) -
Influence of context on the development of pedagogical technological knowledge of content (TPACK) of a university professor
por: González, Norma Viviana
Publicado: (2017)