Teaching foreign language in Primary School: Planning from ICT and Human Rights in an integrated curriculum
The process of planning, within the conception of an integrated curriculum, going beyond the specific contents of each discipline, allows the encouragement of reflection instances that surpass subject boundaries, promoting the development of intellectual processes common to all subjects. It is due t...
Guardado en:
| Autor principal: | Cheme Arriaga, Romina |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2016
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/16208 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Teaching perception on the participation of the productive and social sectors in the school curriculum of two Mexican universities
por: Mendoza Sauceda, María del Rosario, et al.
Publicado: (2024) -
Integrated curriculum as an extension experience in natural sciences at the secondary level
por: Nieva, María Viviana, et al.
Publicado: (2023) -
Curriculum, teaching and interdiscipline.
por: Morelli, Silvia, et al.
Publicado: (2018) -
Actas de las XV Jornadas y II Congreso Latinoamericano de Enseñanza de Lenguas Extranjeras en el Nivel Superior. Volumen 2, Currículum, perspectivas didácticas y evaluación didáctica del español lengua segunda y extranjeralengua de señas.
por: Ávalos, Florencia (ed.), et al.
Publicado: (2022) -
Leading the curriculum in the primary school /
por: Burton, Neil
Publicado: (2005)