Initiation, integration and permanence in the Admission to the School of Letters
Our research is within the field of university admission, a problem that unfolds in a range of clearly identifiable aspects but which, in turn, involve or presuppose each other: understanding and production of texts, reflection on language and translation, articulation with the secondary school and...
Guardado en:
| Autor principal: | Erro, María Guadalupe |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Filosofía y Humanidades
2020
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/recial/article/view/31276 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Inclusión y democratización de la universidad: una mirada a través de la experiencia estudiantil
por: Alcoba, Julieta, et al.
Publicado: (2022) -
Inclusión y democratización de la universidad: una mirada a través de la experiencia estudiantil
por: Alcoba, Julieta -
Inclusion and access democratization of the university: an analysis of student experience
por: Alcoba, Julieta -
Inclusion and access democratization of the university: an analysis of student experience
por: Alcoba, Julieta, et al.
Publicado: (2022) -
El primer año de los estudios universitarios: análisis de una propuesta tutorial para alumnos de la carrera de economía de la Universidad Nacional del Sur
por: Lis, Diana Isabela, et al.
Publicado: (2021)