Learning strategies in the context of the Pandemic
The work summarizes teaching and learning strategies developed from the subject Forensic Practice II, of the Law degree at the University of Concepción del Uruguay. They were prepared in times of pandemic caused by COVID-19, allowing continuity to the teaching-learning process, essentially “online”...
Guardado en:
| Autores principales: | Martínez, Mariano Sebastián, Franzante, Blanca Aurelia, Perdomo Vázquez, José Manuel |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Núcleo de Estudios e Investigaciones en Educación Superior del MERCOSUR
2024
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/integracionyconocimiento/article/view/44229 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Challenges and perspectives for Higher Education in Paraguay in a post-pandemic scenario
por: Soto , Carmiña
Publicado: (2021) -
HIGHER EDUCATION POLICIES IN THE PANDEMIC: REPERTOIRES FOR CONTINGENCY
por: Astur, Anahí, et al.
Publicado: (2020) -
Aprendizajes docentes en pandemia : nuevas estratégicas didácticas frente a un reto global
por: Badenes, Daniel, et al.
Publicado: (2023) -
Didactic strategies using digital technology: inclusive teaching in times of pandemic
por: Díaz Puppato, Diego, et al.
Publicado: (2021) -
Algunas reflexiones sobre las metodologías usadas en la enseñanza universitaria en contextos de pandemia y post-pandemia COVID-19
por: Arnal, Nathalie