Non-attendance at the CENS: local articulations between norms and ages of life in secondary youth and adult education
This article explores from a socioanthropological approach the meanings and practices attributed to school attendance in secondary youth and adult education, specifically in Secondary Level Educational Centers (CENS) in the Autonomous City of Buenos Aires (CABA). Based on the analysis of regulations...
Guardado en:
| Autor principal: | Paoletta, Horacio |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Filosofía y Humanidades. Museo de Antropología
2024
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/antropologia/article/view/41339 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
The “Fast Learners,” those who “Struggle,” And The Experience Of Attending Secondary Education For Young And Adults
por: Paoletta, Horacio
Publicado: (2024) -
Jóvenes y adultos. Experiencias en la escuela secundaria. Nuevas propuestas
por: Barilá, María Inés, et al.
Publicado: (2018) -
Prácticas educativas. Experiencias y significaciones de jóvenes y adultos
por: Barilá, María Inés
Publicado: (2018) -
Explorando las emociones en el campo de la Educación Técnico Profesional: un análisis de la experiencia escolar en la ESET-UNQ
por: Raposo, Melanie
Publicado: (2023) -
Reflexões acerca da busca de uma nova qualidade da educação: relações entre juventude, educação e trabalho
por: Marilena Nakano, et al.
Publicado: (2007)