The drag in a dynamic geometry program. Its domain of validity as a matter of interaction between students and teachers
For more than two years we have been developing an investigation that aims to study the process of production of geometric and didactic knowledge of a group of teacher-students in interaction with their teachers, as a result of a work of geometric constructions mediated by the use of the program Geo...
Guardado en:
| Autores principales: | Arias, Daniel, Grimaldi, Verónica, Itzcovich, Horacio, Murúa, Rodolfo, Segal, Silvia |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Unión Matemática Argentina - Facultad de Matemática, Astronomía, Física y Computación
2022
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/REM/article/view/37472 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
El arrastre en un programa de geometría dinámica: su dominio de validez como asunto de interacción entre estudiantes y docentes
por: Arias, Daniel, et al.
Publicado: (2022) -
El arrastre en un programa de geometría dinámica : Su dominio de validez como asunto de interacción entre estudiantes y docentes
por: Arias, Daniel -
Topics in algebraic and analytic geometry : notes from a course of Phillip Griffiths /
por: Griffiths, Phillip, 1938-
Publicado: (1974) -
Riemannsche Geometrie im Grossen /
por: Gromoll, Detlef
Publicado: (1975) -
An introduction to noncommutative differential geometry and its physical applications /
por: Madore, J.
Publicado: (1995)