With our feet in the mud: pedagogies of the land and knowledge of the El Infiernillo stream
This paper aims to share a pedagogical experience of articulation between courses and with territorial processes and actors, which are being held in the framework of some curricular units of the Secondary Education Teacher Training in Anthropology and the Secondary Education Teacher Training in Hist...
Guardado en:
| Autores principales: | Busch, Ana, Jaquenod, Gabriela, Llorens, Santiago |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Filosofía y Humanidades. Secretaria de Extensión
2024
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/EEH/article/view/45445 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Land pedagogies and knowledge of the El Infiernillo stream
por: Perez, Yanina, et al.
Publicado: (2023) -
Quisquisacate Valley. Observing and experiencing the territory in contemporary times, from an original perspective
por: Acevedo, Jorge Daniel
Publicado: (2023) -
MORFOLOGÍA Y PERCEPCIÓN. Una experiencia pedagógica posible
por: Casal, Horacio Angel, et al.
Publicado: (2025) -
Sistematización de experiencias educativas: la pareja pedagógica : Estudio de la modalidad del caso de parejas pedagógicas en el Diploma de Extensión Universitaria “Operador Socioeducativo en Economía Social y Solidaria (DOSESS)"
por: Martin, María Belén
Publicado: (2015) -
Pedagogías en la formación de los educadores sociales
por: Canciano, Evangelina