Modelo de análise multicritério para a aquisição de empresas no exterior: um estudo na empresa fras-le s.a.
This paper presents an analytical model for acquisitions in foreign markets, based on a study in a brazilian company (Fras-le S/A). The company, which operates in the production of friction materials, is considered the largest in Latin America in this segment and aims to increase its global market s...
Guardado en:
| Autores principales: | Borges Vieira, Guilherme Bergmann, Borges, Vinicius Bossardi, Gonçalves, Roberto Birch, Müller, Cláudio José |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Portugués |
| Publicado: |
Escuela de Perfeccionamiento en Investigación Operativa
2018
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/epio/article/view/20312 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Performance of justice in Argentina. AHP ratings model
por: Curchod, Miguel Ángel, et al.
Publicado: (2022) -
Método analytic hierarchy process para la toma de decisiones : repaso de la metodología y aplicaciones
por: Nantes, Esteban Alberto
Publicado: (2022) -
Análisis comparativo de métodos multicriterio para definir la localización sustentable de parques industriales
por: Tavella, Marcelo A., et al.
Publicado: (2023) -
Which of DEA or AHP can best be employed to measure efficiency of projects?
por: Sánchez, Marisa Analía
Publicado: (2019) -
The use of multicriteria techniques for the selection of case studies in sciences of the administration
por: Luca, José María de, et al.
Publicado: (2018)