Inclusive educational policies in times of crisis: Reflections of the Inclusion/Termination and Job Training Program for Young People from 14 to 17 years old (PIT)
During the kirchneristas governments (2003-2015),several modifications were carried out in the educational system. In this direction, the promulgation of the National Education Law N° 26206/06, promotes the extension of the secondary level completely. This implied that provincial jurisdictions carri...
Guardado en:
| Autores principales: | Lanzardo, Nicolás Ezequiel, Reartes, Agustín |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Filosofía y Humanidades. Secretaría de Investigación, Ciencia y Técnica. Secretaría Académica
2024
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/sintesis/article/view/44265 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Follow-up of the school admission system (sae) in Chile: how has inclusion insurance worked?
por: Padilla Fuentes, Geraldo, et al.
Publicado: (2023) -
Los egresados de las Escuelas de Reingreso : sobre los soportes mínimos para aprovechar una política de reinserción educativa
por: Nobile, Mariana -
Los egresados de las Escuelas de Reingreso: sobre los soportes mínimos para aprovechar una política de reinserción educativa
por: Nobile, Mariana
Publicado: (2016) -
The difference question in the process of school inclusion/exclusion
por: Tumburú, Carlos
Publicado: (2017) -
Articulaciones teóricas y metodológicas entre los procesos de inclusión-exclusión
educativa, cohesión grupal y rendimiento
por: Torralbas Oslé, Jorge Enrique, et al.
Publicado: (2020)