When the X (me) escapes. Occasions for disruption in elementary school between language, its norm and its overflow.
Our article seeks to point out some clues about the pedagogical potential of the presence, disruptive or unexpected, of certain forms of inclusive use of language in our daily work in an elementary school. From there, we are interested in thinking from practice certain resistances, tensions and poss...
Guardado en:
| Autores principales: | Gómez, María Luz, Heredia, Virginia |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Área Feminismos, Género y Sexualidades del Centro de Investigaciones "María Saleme de Burnichón" de la Facultad de Filosofía y Humanidades, Universidad Nacional de Córdoba
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/polemicasfeminista/article/view/32207 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Educación Sexual Integral: reflexiones sobre experiencias institucionales en el nivel secundario
por: Vázquez, María Soledad
Publicado: (2020) -
Integral Sexual Education: thinking about institutional experiences in High School
por: Vázquez, María Soledad
Publicado: (2020) -
La ESI en la formación inicial en los profesorados de la sede General Pico de la Facultad de Ciencias Humanas de la UNLPam
por: Hormaeche, Lisandro David, et al.
Publicado: (2022) -
Sexual Education in secondary schools: Problems about its implementation
por: Russo Sierra, Georgina, et al.
Publicado: (2023) -
Polifonías docentes : Educación Sexual Integral en el nivel primario bonaerense, ¿ausencias, resistencias o invisibilidades?
por: Linare, Cecilia