Multimodal argumentation in the teaching of chemical physics. Controversy over the use of nanoparticulate sunscreens
The objective is to recognize the elements of multimodal discourse in the classes and in the learning during the training of third year high school students. The methodology is descriptive-interpretive. A didactic sequence was applied with the controversies on the action of nanoparticulate protector...
Guardado en:
| Autores principales: | Pedrol, Héctor, Ortíz, Franco, Calderaro, Adriana, Iuliani, Lucía, Avena, Andrea |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Asociación de Profesores de Física de la Argentina
2020
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/revistaEF/article/view/31186 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Los ambientes de clase y el discurso multimodal en la producción de argumentos científicos escolares en la formación docente de profesores de Biología: el caso de la vacunación
por: Pedrol, Hector, et al.
Publicado: (2023) -
Transporte multimodal
por: Bissaro Fava, Diego Eduardo
Publicado: (2022) -
Controversias sociocientíficas para fomentar el pensamiento crítico en docentes
por: González Rojas, Helena -
Controversias sociocientíficas para fomentar el pensamiento crítico en docentes
por: González Rojas, Helena
Publicado: (2012) -
The multimodal perspective in the study of VLE. The discovery of the obvious
por: Svensson, Viviana Corina
Publicado: (2020)