The teaching-learning process in the context of a pandemic
The Covid-19 pandemic imposed a new way of organizing daily life around the world and in our country, whose modifications had a unique impact on higher education that was fundamentally oriented by the use of new technologies. In this way, the teaching - learning process was traversed by virtuality d...
Guardado en:
| Autores principales: | Fredianelli, Graciela, Grasso, Marianela |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Instituto de Política, Sociedad e Intervención Social (IPSIS) de la Facultad de Ciencias Sociales (FCS) de la Universidad Nacional de Córdoba (UNC)
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/ConCienciaSocial/article/view/32889 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Rethinking teaching in secondary education in the context of a pandemic in the province of La Pampa
por: Quipildor, Silvia Cristina, et al.
Publicado: (2021) -
Hybrid Learning and Digital Resources in the Context of a Pandemic
por: Suárez, Amparo Abigail Trinidad, et al.
Publicado: (2023) -
Learning strategies in the context of the Pandemic
por: Martínez, Mariano Sebastián, et al.
Publicado: (2024) -
Arroz con leche, me quiero casar…con una estudiante que vaya a la UNAJ : Experiencias de cursada de estudiantes padres y madres pertenecientes al Instituto de Ciencias Sociales y Administración de la Universidad Nacional Arturo Jauretche
por: Payan Melendi, Anahi
Publicado: (2024) -
Teaching Biology in Times of Pandemic
por: Occelli, Maricel, et al.
Publicado: (2020)