Practices with Experimental Activities in the Biological Sciences Teaching Training: A Story of an Innovation
In this article we report on an innovative experience developed with students of the last year of the Biological Sciences Teacher Training (UNRC), referring to the design and implementation of experimental activities in different contexts. In a first stage, the students designed activities for high...
Guardado en:
| Autores principales: | Ferragutti, Silvana, Pastorino, Isabel Cecilia, Astudillo, Carola Soledad, Cibils Martina, Luciana, Lucero, Julieta |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Asociación de Docentes de Ciencias Biológicas de la Argentina
2024
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/revistaadbia/article/view/44913 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Critical views of the appropriation of the reflective practice in teacher education. A literature revision.
por: Bolivar Osorio, Rosa María
Publicado: (2021) -
La formación de profesorxs de Historia en Córdoba hoy: representaciones y desafíos para re-pensar nuestras prácticas
por: Mera, María Noel, et al.
Publicado: (2023) -
La formación de profesorxs de Historia en Córdoba hoy : representaciones y desafíos para re-pensar nuestras prácticas
por: Mera, María Noel -
La formación de profesorxs de Historia en Córdoba hoy: representaciones y desafíos para re-pensar nuestras prácticas
por: Mera, María Noel, et al.
Publicado: (2023) -
Procesos reflexivos de estudiantes de educación física en sus prácticas de enseñanza en escuelas secundarias durante la formación de grado
por: Lanza, Matías