The Vygotskian Perspective and its Implications for Education
At a time when lbs impact of social constructivism in educational practice is an indisputable fact, a refiexivepractice demands the understanding of the models in which it is being framed. One of such models is Lev S.Vygotsky's theory of the sociocultsiral ongin of mmd. lis theory implies a com...
Guardado en:
| Autor principal: | Rodríguez Arocho , Wanda C. |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Asociación de Docentes de Ciencias Biológicas de la Argentina
1999
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/revistaadbia/article/view/40578 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
On mathematical justifications: quantifiers, implications and equivalences
por: Carena, Marilina
Publicado: (2023) -
Contra la devolución: aportes de los conceptos de implicación y diálogo para las investigaciones antropológicas en contextos de gestión educativa
por: Padawer, Ana
Publicado: (2018) -
Institutions and educational organizations as object of analysis and production of located knowledge. Notes to think about training
por: Nicastro, Sandra
Publicado: (2021) -
Contos e desencontros : estágio em educação física nas escolas de Pau dos Ferros-RN
por: Chaves, Francisco Gilmar da Silva -
Cambio climático, seguridad energética y nucleoelectricidad: una apuesta incierta
por: Delgado Ramos, Gian Carlo, et al.
Publicado: (2013)