Configuration of Biology teaching practice through ICT. Case study of a teacher from the Secretary of District Education, Bogotá
This doctoral thesis had as object of study the configuration of the teaching practice of Biology through ICT of a teacher linked to the Secretary of Education of Bogotá who teaches at the basic secondary level (seventh to ninth). The statements collected through different types of interviews, the a...
Guardado en:
| Autor principal: | Afanador Castañeda, Hector Alexander |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Asociación de Docentes de Ciencias Biológicas de la Argentina
2022
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/revistaadbia/article/view/36636 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Reflexiones en torno a la coherencia pedagógico-didáctica de la enseñanza como práctica mediada por TIC.
por: Forestello, Rosanna, et al.
Publicado: (2018) -
Digital technologies in primary school: teachers' perspectives on their inclusion and classroom teaching
por: Gómez, Verónica Lucía, et al.
Publicado: (2020) -
Innovación y reinvención en la distancia
por: González, Anabel Mariela, et al.
Publicado: (2021) -
Reseña del libro Las Tecnologías de la Información y la Comunicación como herramientas mediadoras de los procesos educativos
por: Biber, Priscila A.
Publicado: (2019) -
Introduction of ICTs in teaching of Archeology
por: Solomita Banfi, Fátima
Publicado: (2018)