Ideas about the implementation of the natural sciences area. A study of physics, chemistry and biology teachers of the third cycle of General Basic Education.
Ideas about the implementation of the natural sciences area. A study of physics, chemistry and biology teachers of the third cycle of General Basic Education.
Guardado en:
| Autor principal: | Ferrero, María Teresa |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Asociación de Docentes de Ciencias Biológicas de la Argentina
2004
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/revistaadbia/article/view/36633 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Towards an Interdisciplinary Teaching Proposal for the Basic Core Curriculum in Bachelor’s Degrees in Economics
por: Di Russo, Leila
Publicado: (2020) -
Spatiality and schooling processes. Rethinking the coexistence of multiplicity, livability and equality
por: Castro, Alejandra María, et al.
Publicado: (2020) -
Virtuality and collective work: a pedagogical experience during isolation. Review of the interdisciplinary project "Conjectures and approaches: young people thinking about the pandemic": Dossier "Experiencias educativas en pandemia"
por: Vanoli, Fernando, et al.
Publicado: (2021) -
El derecho en las revistas: renovación y conjunciones del "derecho y" en "No hay derecho" (1990-95)
por: Sáenz, María Jimena
Publicado: (2018) -
Desafíos de los equipos de gestión en tiempos de pandemia. Trabajo interdisciplinario en comunidades de aprendizaje en instituciones educativas de nivel secundario
por: Díaz, Lorena Karina, et al.
Publicado: (2022)