A dialogic approach to the perceptions of specialized translation graduate students and teachers about the online distance learning modality
The accelerated transformations of the current sociocultural context in which higher education is inserted have brought about an increase in virtual learning. In the field of translation training, distance learning programs provide new possibilities for continuing education because of their flexibil...
Guardado en:
| Autor principal: | Gava, Ileana Yamina |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Lenguas
2022
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/ReCIT/article/view/37123 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
El uso del Google Classroom como complemento de la capacitación presencial a docentes de nivel primario
por: Kraus, Germán, et al.
Publicado: (2019) -
B-learning modality for the teaching of Physics II: students’ perception and evaluation of its impact on learning achievements
por: Benavente Fager, María Natacha, et al.
Publicado: (2020) -
La evaluación de aulas virtuales para la mejora de los procesos de aprendizaje
por: Fernández, María Graciela, et al.
Publicado: (2022) -
Opinión de estudiantes avanzados sobre el uso de aulas virtuales en la Facultad de Medicina-Universidad Nacional del Nordeste
por: Villalba, Cecilia, et al.
Publicado: (2025) -
Prácticas de enseñanza en un profesorado de Neuquén: entornos, contextos y nuevas configuraciones pedagógicas que amplían derechos
por: Ilarri, Natalia, et al.
Publicado: (2025)