The Representations of the Self in El viaje inútil by Camila Sosa Villada and Un año sin amor by Pablo Pérez
Writing, usually, becomes not only a practice of resistance but also of vindication, since certain groups make use of it in order to speak and create their own narrative, in opposition to the wider world that rejects and oppresses them. Therefore, it enables another space, a peripheral space which b...
Guardado en:
| Autor principal: | Heiland, María Macarena |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba. Facultad de Filosofía y Humanidades. Escuela de Letras
2023
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/notalmargen/article/view/42439 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
<i>Las malas</i> (2019) de Camila Sosa Villada
por: Provenzano, Paula
Publicado: (2019) -
Baldíos afectivos y comunidad en Las malas de Camila Sosa Villada y Temporada de huracanes de Fernanda Melchor
por: Dafne Noemí Sosa
Publicado: (2021) -
Identity performance as a political struggle: a reading of Las malas by Camila Sosa Villada
por: Timossi, Gabriela Magdalena, et al.
Publicado: (2021) -
Transescritura, cuerpo e identidad en La novia de Sandro de Camila Sosa Villada
por: Mercado, Javier
Publicado: (2021) -
Devenir travesti: el cuerpo como intervalo problemático
por: Montes, Alicia
Publicado: (2023)