The autobiography as expected learning and linguistic behavior in mexican rural children
130 autobiographies from sixth grade children from public countryside schools of the state of Morelos, México, were analyzed (66 male students and 64 female students). Taking as a reference the expected learning “Write an autobiography” which is part of “Text production” competence, from the officia...
Guardado en:
Autores principales: | Bazán-Ramírez, Aldo, Ferrari-Belmont, Aldo M., Castro-Melo, Greys, Delgado-Sánchez, Ulises, Hernández-Rodríguez, César |
---|---|
Formato: | Artículo revista |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba
2016
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/racc/article/view/13217 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
The autobiography as expected learning and linguistic behavior in mexican rural children
por: Bazán-Ramírez, Aldo, et al.
Publicado: (2016) -
Contingencia y ambigüedad en la filosofía de Maurice Merleau-Ponty. Fenomenología, ontología, arte, política
por: Solas, Silvia -
Contingencia y ambigüedad en la filosofía de Maurice Merleau-Ponty. Fenomenología, ontología, arte, política
por: Solas, Silvia
Publicado: (2006) -
Contingencia y ambigüedad en la filosofía de Maurice Merleau-Ponty : Fenomenología, ontología, arte, política
por: Solas, Silvia Angélica
Publicado: (2006) -
Sexuación, falo y lo real del sexo
por: San Miguel, Tomasa, et al.