Towards the construction of social bonds: re-readings of an intervention experience on peer harassment in a school in a low-income sector
This work, elaborated by a research-extension team of the National University of Córdoba, arises from an intervention carried out in a public secondary school, located in the outskirts of the city of Córdoba (Argentina). The institutional demand is oriented to address situations of bullying among pe...
Guardado en:
Autores principales: | Cardozo, Griselda, Dubini, Patricia |
---|---|
Formato: | Artículo revista |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Facultad de Filosofía y Humanidades. Secretaria de Extensión
2022
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/EEH/article/view/37440 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Towards the construction of social bonds: re-readings of an intervention experience on peer harassment in a school in a low-income sector
por: Cardozo, Griselda, et al.
Publicado: (2022) -
¿Cómo mejorar la convivencia entre jóvenes en la escuela?
por: Cardozo , Griselda, et al.
Publicado: (2020) -
¿Cómo mejorar la convivencia entre jóvenes en la escuela?
por: Cardozo , Griselda, et al.
Publicado: (2020) -
Aplicación del cuestionario de agresores-víctimas de Olweus a una muestra de adolescentes argentinos
por: Resett, Santiago
Publicado: (2019) -
Modalidades de bullying. Un estudio comparativo por género
por: Dómine, Mariela Beatriz
Publicado: (2018)