THE MANUSCRIPT AS A POINT OF ARRIVAL: THEATRE AND NARRATIVE BEFORE LEONIDAS LAMBORGHINI’S TRENTO
In the manuscripts of Leonidas Lamborghini's novel, Trento, the comments on the spectator demonstrate the force that acquires the theatrical and narrative dimension in his work, not only in borrowing the dramatic techniques but especially in considering genres and their) edges. The organizatio...
Guardado en:
Autor principal: | Repetto, Carolina Rosa |
---|---|
Formato: | Artículo revista |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Centro de Investigaciones y Estudios sobre Cultura y Sociedad
2015
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/astrolabio/article/view/12284 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
THE MANUSCRIPT AS A POINT OF ARRIVAL: THEATRE AND NARRATIVE BEFORE LEONIDAS LAMBORGHINI’S TRENTO
por: Repetto, Carolina Rosa
Publicado: (2015) -
THE MANUSCRIPT AS A POINT OF ARRIVAL: THEATRE AND NARRATIVE BEFORE LEONIDAS LAMBORGHINI’S TRENTO
por: Repetto, Carolina Rosa
Publicado: (2015) -
Márgenes y exogénesis en los manuscritos de Trento de Leónidas Lamborghini
por: Repetto, Carolina
Publicado: (2016) -
Borrar al lector, construir al espectador : un manuscrito de Trento de Leónidas Lamborghini
por: Repetto, Carolina
Publicado: (2015) -
Devenir–teatro: encuentros entre teatralidad y novela: un estudio genético de <i>Trento</i>, de Leónidas Lamborghini
por: Repetto, Carolina
Publicado: (2016)