Discourse and language learning : a relational approach to syllabus design /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Crombie, Winifred
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Oxford : Oxford University Press, 1985.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01164nam a22002775a 4500
001 1676
003 AR-SrUBC
005 20210617130154.0
007 t|||||||||||||
008 930718m||||||||enka||||r|||||||||||eng||
020 |a 0194370704 
040 |a AR-SrUBC  |b eng  |e rcaa2 
080 |a 81'42:37=20  |2 2000 ES 
100 1 |a Crombie, Winifred.   |9 4726 
245 1 0 |a Discourse and language learning :   |b a relational approach to syllabus design /   |c Winifred Crombie. 
260 |a Oxford :   |b Oxford University Press,   |c 1985. 
300 |a xi, 130 p. :   |b il. ;   |c 21 cm. 
336 |a texto  |2 rdacontent 
337 |a sin mediación  |2 rdamedia 
338 |a volumen  |2 rdacarrier 
504 |a Bibliografía: p. 122-130.  
505 0 0 |a Contenido: Introduction -- Approaches to languages syllabus design -- Genral semantic relations -- Interactive semantic relations -- The funtional patterning of discourse -- Relational syllabus design -- Relational syllabus implementation.  
650 7 |a LENGUAJE Y LENGUAS--ENSEÑANZA  |2 lemb3  |9 4727 
650 7 |a ANALISIS DEL DISCURSO  |2 lemb3  |9 4728 
942 |2 cdu  |b 1993-07-18  |c BK  |d 001683  |h 81'42=20  |i CROd  |z AL  |6 814220_CROD 
999 |c 1676  |d 1676