Usted se encuentra revisando un registro bibliográfico de la BDU Para conocer mas sobre la Base de Datos Unificada haga click en el ícono del home

Titulos:
Crossing the chasm: marketing and selling disruptive products to mainstream customers / Geoffrey A. Moore ; with a foreword by Regis McKenna
Idiomas:
eng
ISBN:
9780060517120
Lugar de Edición:
New York:
Editor:
HarperBusiness Essentials,
Fecha de Edición:
c2002
Edición #:
2nd ed.
Notas Formateada:
Part I: Discovering the chasm - Introduction:If Bill Gates can be a billionaire - 1:High-tech marketing illusion - 2: High-tech marketin enlightenment -- Part II: Crossing th chasm - 3:The D-day analogy - 4: Target the point of attack - 5: Assemble the invasion force - 6: Define the battle - 7: Launch the invasion - Conclusion: Getting beyond the chasm
Palabras clave:
MARKETING; VENTAS; INNOVACIONES TECNOLOGICAS

Leader:
cam
Campo 003:
AR-BaIT
Campo 008:
270704t2002t xxu|||||||||||||||||eng||
Campo 020:
^a9780060517120
Campo 040:
^aITBA^cITBA
Campo 041:
0 ^aeng
Campo 100:
1 ^aMoore, Geoffrey A.^911362
Campo 245:
10^aCrossing the chasm:^bmarketing and selling disruptive products to mainstream customers /^cGeoffrey A. Moore ; with a foreword by Regis McKenna
Campo 246:
Campo 250:
^a2nd ed.
Campo 260:
^aNew York:^bHarperBusiness Essentials,^cc2002
Campo 300:
^axxi, 227 p.
Campo 505:
0 ^aPart I: Discovering the chasm - Introduction:If Bill Gates can be a billionaire - 1:High-tech marketing illusion - 2: High-tech marketin enlightenment -- Part II: Crossing th chasm - 3:The D-day analogy - 4: Target the point of attack - 5: Assemble the invasion force - 6: Define the battle - 7: Launch the invasion - Conclusion: Getting beyond the chasm
Campo 650:
4^9873^aMARKETING
Campo 650:
4^91388^aVENTAS
Campo 650:
4^9728^aINNOVACIONES TECNOLOGICAS
Proveniencia:
^aInstituto Tecnológico Buenos Aires (ITBA) - Biblioteca
Seleccionar y guardar el registro Haga click en el botón del carrito
Institucion:
Instituto Tecnológico Buenos Aires (ITBA)
Dependencia:
Biblioteca

Compartir este registro en Redes Sociales

Seleccionar y guardar el registro Haga click en el botón del carrito